utorok 8. júla 2008

vsetky pocity nachadzat v skladbach....







Mozno niesom prave najlepsia, ktora hadze komplimenty a vravi vsetkym aky su super, som rebelka s jasnymi cielmi a v skutocnosti sa hladam,hladam samu seba dokazajuc ludom, ze niesom ako ta modna ikona prechadzajuc sa dedinou, s ciernymi ocami a potrahanymi vecami.Nechapem, preco tak vela ludi nedokaze pochopit deti ako som ja-ved nik nieje bez viny?No nie?Moje sklesle pocity hladam v skladbach kde sa to vsetko citi..napr.Fall Out Boy-skupina ktora vie, vas pochopit a hlavne ukazat, ze na svete su ludia ktory sa trapia-ci uz pre nestastnu lasku alebo pre stratu niekoho, koho ste velmi milovali.Aj ked ja hudbu chapem inak, nez tak aby som pri nej plakala stratenim neakekej nenaplnenej lasky..to nie, do hudby prenasate vsetky svoje pocity kotre ste zazili, alebo ich prave zazivate ,ci uz su to zle, alebo dobre pocity a hlavne vtedy, ak sa citis uzavreta a myslis si, ze cely svet sa obratil proti tebe. Vtedy si pustim nieco, co vyjadruje presne to, co by som chcela urobit, lenze viem ze je to nemozne.Mozno by ste chceli vyletiet na Mesiac,a mozno by ste chceli poziadat o autogram vasho idola....mozno...Ale len si teraz nemyslite, ze pridem domov a placem a som cely den zasypana skladbamy ,ktore chapu moju detsku dusicku, tak to nie, som absolutne normalne dievca ktoremu obcas preskoci, viem sa zabavat ale dokazem aj dlho do noci premyslat,pytat sa a hladat odpovede ktore aj tak nikdy nenajdem...niekedy sa zaoberam vecami ktore mi skazili chvilu lenze to vzdy prejde mojim mottom-minulost predsa nieje vecna,pritomnost klamliva, ale buducnost je moja,len odomna zavisi,tak nepokazim si ju tymi co za to nestoja a ak budem sama sebou tak mnohe sa podari.Nechem kracat smerom spat, ale vpred,ved nezalezi predsa na tom kde ste, ale kam sa vyberiete ist no nie?

Žiadne komentáre: